انتخاب یک لباس عروس مناسب


 

عکس لباس عروس,مدل لباس عروس,مدل لباس عروس جدید,انتخاب لباس عروس,لباس عروس مناسب,انتخاب لباس عروس مناسب برای دختر خانمهای جوان و دم بخت بسیار حساس است. مدل و طراحی لباس عروس نقش بسیار مهمی در نشان دادن اندام عروس ها دارد. بنابراین پیشنهاد میکنیم با دقت در انتخاب لباس عروس خود ، یک ظاهر رویایی برای مراسم عروسی داشته باشید.در این بخش برای انتخاب لباس عروس - با توجه به شکل اندام شما - به نکته های مهمی اشاره خواهیم کرد.








 

انتخاب یک لباس عروس مناسب


 

عروس های قد بلند و لاغر اندام
عروس های قد بلند و لاغر اندام برای انتخاب لباس عروسی شان گزینه های بیشتری در پیش رو دارند. برای همین به شما پیشنهاد می کنیم که به این نکته ها توجه بکنید:
-اگر می خواهید قد بلندتر به نظر برسید، بهتر است از تاج سر عروس استفاده بکنید. ولی   اگر می خواهید بلندی قدتان زیاد به چشم نیاید، از گل هایی در کنار یا دورسرتان استفاده بکنید.
-بیشتر خانم های قدبلند، گردن کشیده یی هم دارند. پس برای اینکه کشیدگی گردنتان توجه  برانگیز نباشد، می توانید از گردنبندهایی از جنس و ترکیب لباستان استفاده بکنید. ویژگی آن در این است که بخشی از فاصله بین صورت و سینه شما را پوشش می دهد و کشیدگی گردن شمارا بسیار به انداره و مناسب نشان می دهد.
- اگر شانه و گردن شما استخوانی شکل است، از لباس های یقه دکلته و یقه رومی ( تک شانه یی ) استفاده نکنید. زیرا چشم نواز بودن یقه لباس شما می تواند توجه بیشتری را به گردن و شانه های شما جلب بکند.
-برای یقه و آستین لباس بهتر است از آستین کوتاه با یقه باز و دکلته استفاده بکنید. زیرا لباس آستین دار یا یقه بسته می تواند قد شما را بلندتر نشان بدهد. ولی اگر به هر دلیلی بایستی از لباس های آستین بلند استفاده بکنید، بهتر است که اندازه آستین شما از مچ دست شما بلندتر باشد تا لباس را به تنتان کوچک نشان ندهد.
-دامن پف دار و زیر دامنی فنری لباس عروس را پیش از استفاده به دقت بررسی بکنید تا از درست بودن قد و اندازه لباس عروس خیالتان آسوده بشود.
-استفاده از کمربند و لباس کمردار ساتن هم می تواند قد شما را خیلی به اندازه و مناسب نشان بدهد.
-اگر نمی خواهید قد شما خیلی بلند به نظر برسد، بهتر است از شینیون استفاده نکنید. زیرا هنگامی که موهای شما بر بالای سرتان جمع شده باشند، در بلندتر نشان دادن قد شما بسیار تأثیر گذارند. پس موهای خود را باز کنید یا پشت گردنتان جمع بکنید.

عکس لباس عروس,مدل لباس عروس,مدل لباس عروس جدید,انتخاب لباس عروس,لباس عروس مناسب,عروس درشت اندام
-اگر اندام درشتی دارید بهتر است که از لباس ساده استفاده بکنید. زیرا یک لباس عروس ساده می تواند در لطیف تر نشان دادن شما بسیار تأثیر گذار باشد.
-لباس دکلته برای خانم های درشت اندام بسیار مناسب است. به شرط آنکه یقه یی آزاد داشته باشد.
-گل سینه و گلدوزی یا تزیینی مانند پاپیون اگر در لباس عروس وجود داشته باشد، نگاه بیشتری را به سمت خود جلب می کند. پس در بخش هایی که اندام شما درشت تر است، از این تزیین ها استفاده نکنید. مگر آنکه از طرح های تقارن ساز استفاده بکنید که در جلوی لباس بکار برده می شوند.
-درباره دامن لباس می توان گفت که خیلی خوب است اگر اصل سادگی را رعایت بکنید. زیرا دامن چین دار و موج دار   می تواند اندامتان را بسیار درشت تر از آنچه که هست نشان بدهد.
توصیه هایی برای کفش عروس درشت اندام
-با توجه به اینکه خانم های درشت اندام پاهای درشتی دارند، بایستی هنگام خرید کفش دقت بکنند تا پاشنه کفششان خیلی باریک و بلند نباشد. زیرا ممکن است در رفت و آمد بسادگی بشکند.
-کفشی که دور قوزک پا بند دارد برای درشت اندامان مناسب نیست. زیرا ساق پا را کوتاه و چاق نشان می دهد.
-بسیار مهم است که کفش برایتان به اندازه و راحت باشد. پس حواستان جمع باشد که نبایستی راحتی کفش را فدای زیبایی آن کرد.

عکس لباس عروس,مدل لباس عروس,مدل لباس عروس جدید,انتخاب لباس عروس,لباس عروس مناسب,عروس کوچک اندام
کلید زیبایی شما در سادگی مدل لباس و مو و حتی آرایش و زیورآلات شما است. به طور کلی انسانها زیبایی را در سادگی آن می خواهند. پس با توجه به توصیه های ما می توانید در عین سادگی بسیار زیبا جلوه بکنید.
-لباس ستونی ( استوانه یی ) برای شما که ریز نقش و کوچک اندام هستید بهترین گزینه است. زیرا اندام شما را بلندتر نشان می دهد.
-برای شما که چنین اندامی دارید، استفاده از لباس هایی با مدل پفی یا پرنسسی اشتباه بزرگی است. چون شما را ریز نقش تر از آنچه که هستید نشان می دهد.
-لباس عروس مدل ماهی یکی از بهترین گزینه ها برای شما است. زیرا اندامتان را باریک و ظریف و کشیده تر نشان می دهد.
-استفاده از کفشی پاشنه بلند و تاجی بر سر می تواند قد شما را بلند تر نشان بدهد .
-اگر جشن عروسی شما در فصل سرما برگزار نمی شود، نبایستی تنها به صرف زیبایی از دستکش استفاده بکنید. زیرا پوشیده شدن دستان شما می تواند اندامتان را بسیار کوچک تر نشان بدهد.
-با یک شینیون ساده و مناسب می توانید قد و اندازه اندامتان را بلندتر و کشیده تر نشان بدهید.
-قیافه و اندازه دسته گل عروس می تواند بر جذابیت شما بیافزاید. پس بایستی از دسته گلی استفاده بکنید که مناسب با ترکیب و تزیین لباس شما باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.