درمان ساده و طبیعی برای ریزش موی سر- معجزه روغن زیتون


 

سلام دوستان

امروز میخوام نسخه ای برای یکی از شایعترین شکایتهای افراد مختلف بخصوص جوانان بپیچم. بله مشکل مهم ریزش موی سر. من خودم این نسخه رو امتحان کردم و اثر عجیبش رو دیدم و تا به حال به هرکسی که پیشنهاد کردم بدون استثنا گفته که بسیار بیشتر از حد انتظار موثر بوده.


Image result for ‫ریزش مو‬‎

 


اگه موهاتون میریزه و انواع شامپوهای گرون قیمت رو برای مبارزه با اون امتحان کردید و نتیجه نگرفتید و از درمان این مشکل کلا ناامید هستید، امیدوارم اینجا جایی باشه که مشکلتون رو حل میکنه.

اول بگم که ریزش مو دلایل مختلفی میتونه داشته باشه که لابد خودتون تا حالا کلی در موردش تحقیق کردید. اما من به این نتیجه رسیده ام که این مشکل هر علتی داشته باشه، لاعلاج نیست، حتی در مورد کسانی که بطور ارثی با مشکل مو مواجه هستند.

دوستان این راهکار رو امتحان کنید و اگر موثر بود لطفا بیاید اینجا و برای من تو کامنتها نتیجه شو بنویسید.

خیلی ساده است: نوک انگشتانتون رو آغشته به روغن زیتون کنید و به کف سرتون بزنید. یعنی کف سرتون رو با روغن زیتون ماساژ بدید. بگذارید حداقل چهار ساعت بمونه و بعدش حمام کنید. در هفته سعی کنید حد اقل دو بار این کار رو انجام بدید. خواهید دید که ریزش موی شما در زمانی کوتاه به حد چشمگیری کم خواهد شد. ممکنه تو زمان کم ببینید که حتی موهایی که قبلا ریخته بوده شروع به رشد مجدد بکنه و از اون جالب تر اینکه سرعت رشد موهاتون هم به طور محسوسی زیاد میشه. حتما امتحان کنید. حتی اگه موهای خوبی دارید با این روش طراوت و شادابی موهاتون بیشتر میشه. هزینه این روش هم بسیار مناسبه. شما میتونید از یک شیشه حدودا هفت هزار تومنی روغن زیتون حداقل دو سه ماه برای تقویت پیاز موی سرتون استفاده کنید.

نکته مهم 1: دوستان چون خودم تجربه دارم این رو تاکید میکنم حتما از روغن زیتون مناسب استفاده کنید و اگه از کیفیت و خلوص اون روغن مطمئن نیستید به سرتون نزنید. من شده حتی روغن زیتون هولوگرام دار هم خریده ام که اصلا بدرد نمیخورده. روغنی که من خیلی ازش راضی هستم و بهترین روغنی بوده که تا به حال استفاده کردم، روغن زیتون ورامین هست که برای شرکت اتکا میزنه و من از فروشگاه های رفاه یا اتکا تهیه میکنم چون هرجایی گیر نمیاد. آخرین بار از اتکا خریدم که مارکش رو هم همون اتکا کرده بودن و من بهترین کیفیتش یعنی «ممتاز» رو خریدم.

نکته مهم 2: توصیه اکید و جدی من به شما اینه که از معجزه روغن زیتون غافل نباشید. اگه به سلامتیتون علاقه مندید سعی کنید روغن زیتون رو دوست داشته باشید و تو پختن غذا ازش استفاده کنید. اگه از روغن زیتون خوشتون نمیاد بهتون تاکید میکنم که آدم میتونه به هر چیزی عادت کنه و من نمونه همین دوست نداران روغن زیتون رو زیاد دیدم که بعد از مدت کوتاهی به دوستدارانش تبدیل شدن. انشالله در آینده نزدیک تو یک پست اختصاصی در مورد روغن زیتون مینویسم چون خیلی خیلی مهمه.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.