تزیین هدیه شب یلدا

تزیین هدیه شب یلدا

شب یلدا برای ایرانیان شبی زیبا و به یاد ماندنی است که رسوم فراوانی دارد و این رسوم در نقاط مختلف ایران متفاوت است. یکی از رسوم شب یلدا، هدیه دادن به عروس و داماد است (که این رسم نیز در نقاط مختلف، متفاوت برگزار می شود)، لذا برای این پست، مدل های مختلف تزیین هدیه بسیار زیبا و درخور این مناسبت به همراه نکاتی در این باره، در نظر گرفته ایم. این مدل ها را ببینید و به نکات ذکر شده دقت کنید تا بتوانید با ایده های زیبا هدیه را تزیین کنید. مانند پست های گذشته سعی شده است تصاویر به گونه ای باشد که سلایق گوناگون را پوشش دهد. تزیینات ساده و شیک و همین طور تزیینات پرکار و زیبا.

از جمله نکاتی که در تزیین هدیه باید در نظر بگیرید، انتخاب کاغذ کادو مناسب است. در گام بعد باید تزیینات هدیه را به تناسب رنگ کاغذ کادو انتخاب کنید و ترکیب رنگی زیبایی بسازید.

 

 

پس از انتخاب نوع کاغذ کادو و تناسب رنگی تزیینات آن (که عمده ترین آن روبان است)، شاید نوع بستن و گره زدن روبان بیشترین نقش را در زیبایی هدیه ایفا کند. پس این مرحله را با دقت انجام دهید.

اگر روش های مختلف درست کردن پاپیون را نمی دانید، اینجا، و اینجا را ببینید. راز درست کردن یک پاپیون زیبا نیز در اینجا ذکر شده است که یقیناً در این تزیین به شما کمک خواهد کرد.

استفاده از روبان های پهن و زیبا، هدیه را چشمگیرتر خواهد کرد.

برای تزیین بیشتر می توانید از دو رنگ روبان برای تزیین استفاده کنید.

تا زدن کاغذ کادو به شیوه ای خاص یا تزیینات خلاقانه، می تواند ظاهر جدید و زیبایی به هدیه شما بدهد.

گل های طبیعی و مصنوعی همیشه انتخاب مناسبی برای تزیین هدیه هستند.

اثر تزئینات جزئی مانند آویزها و سگک های زیبا، مروارید و مانند آن را فراموش نکنید. با توجه به این که در فصل پاییز هستیم، از برگ هایی که رنگ های پاییزی دارند نیز می توانید استفاده کنید.

ایده های بیشتر:


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.