خدا و پیامبران در تورات تحریف شده!!!


 

بابا ما تحریف دیده بودیم اما نه تا این حد!!!!!

قسمتی از تورات تحریف شده!!!

منتظر نظراتتون هستم!!!

 

خدا و پیامبران در تورات تحریف شده!!!


تورات و عهد عتیق


تورات یعنى تعلیم و بشارت، کتابى است آسمانى که بر پیامبر عظیم‏الشأن حضرت موسى(ع) نازل شده است.

ولى یهود، این کتاب را تحریف کرده و خرافات و افسانه‏هاى زیادى در آن جاى داد، به طورى که امروز به صورت یک کتاب مضحِک و عجیبى در آمده است.

نویسندگان تورات اشخاص مجهول‏الهویه و گمنامى هستند که قرآن در باره آنها مى‏فرماید: (فَوَیْلٌ لِلَّذینَ یَکتُبُونَ الکِتابَ بِاَیْدیهِمْ ثُمَّ یَقُولُونَ هذا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ لِیَشْتَروُا بِهِ ثَمَنا قَلیلاً فَوَیْلٌ لَهُمْ مِمّا کَتَبَتْ اَیْدِیهِمْ وَ وَیْلٌ لَهُمْ مِمّا یَکْسِبُونَ)(1) پس واى بر کسانى که از پیش خود چیزى نوشته و به خداى متعال نسبت دهند تا به بهاى اندک و متاع ناچیز دنیا بفروشند، واى بر آنها از آن نوشته‏ها و آنچه از آن بدست آرند. و این آیه به خوبى بر آنها تطبیق مى‏کند.

الف ـ خدا در نظر یهود:

خداوند، در کتاب مقدّس یهود، شکل عجیب و غریبى به خود گرفته است. مثلاً مانند انسان است(2)، گیسو و لباس دارد(3)دوپا دارد(4)، مانند انسان راه مى‏رود(5)، از آسمان به زمین فرود آمده به هر کجا که بخواهد مى‏رود و جائى را براى سکونت و زندگى خویش مسکن قرار مى‏دهد(6)، آن قدر نادان است که بدون نشانه نمى‏تواند خانه مـؤمنان را از خانه کـفّار تشخیـص دهد(7)و از خیلى چیزها بى‏خبر است(8)، پیمان خود را مى‏شکند(9)، از کرده خویش پشیمان مى‏شود(10)، گاهى غصه مى‏خورد و بر کارى که کرده است اندوهگین مى‏شود(11)، با انسان کشتى مى‏گیرد(12)و درعین این که سه تا است، یکى است، یعنى هم یگانه است و هم سه‏گانه(13)، مار از او راستگوتر است زیرا مار راست مى‏گوید و خدا دروغ مى‏گوید(14)، از آسمانها به زمین آمده بین کلام مردم تفرقه مى‏اندازد مثل استعمار که مى‏گوید: (تفرقه بیانداز و حکومت کن) چون از وحدت کلام آنها مى‏ترسد(15)، چیزى را مى‏گوید و باز تغییر مى‏دهد(16) این است، صفات خداوند در نظر یهود!

ولى خداوند جهان از همه این خرافات منزّه و مبرّا است، نه جسم است و نه عوارض جسمى بر او عارض مى‏شود، همیشه راست مى‏گوید و هیچ وقت پیمان خود را نمى‏شکند، تمام اعمالش از روى خِرد و حکمت است، ابدا اندوهگین و محزون نمى‏شود، یکى است و شریک ندارد و همیشه خواهان خیر مردم است.

ب ـ پیامبران در نظر یهود:

پیامبرانِ (کتاب مقدس!) دست کم از خدایان آن ندارند مثلاً بعضى آنها:

1 ـ با زنان نامحرم زنا مى‏کنند، چنانچه به حضرت داود(ع) نسبت داده‏اند(17).

2 ـ با دختران خود زنا مى‏کنند و به حضرت لوط(ع) نسبت مى‏دهند(18).

.

.

.

برای مطالعه به ادامه ی مطلب برید.....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.