صابون‌های طبیعی

صابون‌های طبیعی
بسم اللهّ  الرّحمن الرّحیم

الحمدللهّ  ربِّ العالمین و صلَّ اللّه  علی محمَّد و آله الطاهرین



صابون زیتون کلیابی

 
برای شستن موی سر و بدن هیچ صابونی به درد نمی‌خورد مگر آنکه طبیعی و قابل خوردن باشد. (کلاغ، مورچه و سوسک‌ها به آن علاقه دارند و آن را می‌خورند .) در حال حاضر در نمایندگی ، دو نوع از این صابون‌ها به نام صابون زیتون کلیابی و صابون (قهوه‌ای) شغاری موجود است.
صابون قهوه‌ای با صابون زیتون کارایی متفاوتی دارند.  صابون قهوه‌ای برای کسانی که ریزش مو دارند و یا دارای موهای چرب هستند و صابون زیتون برای موهای خشک بهتر است.
لازم به ذکر است صابونهایی که به اسم صابون طبیعی در بازار موجود هستند، اکثراً مورد تایید نمی‌باشند. ضمنا هیچ گونه شامپو مورد تایید نمی‌باشد و هیچ مصرفی ندارد و برای شستن سر باید از صابون استفاده کرد و آن را مستقیماً به سر زد و برای بدن نیز صابون را غیر مستقیم استفاده کنید (به لیف پشمی بمالید نه به بدن) و باید به صورت نشسته سرتان را بشویید یا شانه بزنید.

برای تهیه صابونهای طبیعی میتوانید به نمایندگیهای دکتر روازاده مراجعه کنید.

نظرات 4 + ارسال نظر
غلامرضا یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 12:19 http://www.dfdfgdfgdfgdfgdf.com

وب خوشگل و نازی داری حیفه که بازدیدش اینقدر کم باشه برای افزایش بازدید راهکارهای جدیدی دارم پس به وبلاگ من سر بزن مطمئن باش پشیمون نمی شی

حتما میام

پریسا یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 12:02 http://www.parisasdfsdgsdfg.com

من کمکتون می کنم تا افراد بیشتری از سایت یا وبلاگت بازدید کنند... کافیه سری به سایت من بزنی

حتما

غلامرضا یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 12:00 http://www.dfdfgdfgdfgdfgdf.com

سلام بر مدیر خلاق این وبلاگ ، برای افزایش بازدید وبلاگت فکری کردی؟ اگه میخوای خیلی آسون و بی دغدغه آمارت بالا بره بیا خودت رو توی صفحه ما لینک کن ، قول بهت میدم ظرف بازدید دو برابر میشه ، یه بار امتحان کن

حتما

حمزه یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 11:34 http://www.hamzehsgsdggsdsd.org

چطوری یا نه؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.