همه چیز در مورد گوجه فرنگی


همه چیز در مورد گوجه فرنگیImage result for ‫عکس گوجه فرنگی‬‎

در آمریکای لاتین میوه ای هست به نام میوه لعنتی که همین گوجه فرنگی(گوجه امریکایی) می باشد وقتی بچه های آنها به جنگل می رفتند اتفاقی آن را پیدا کردند، وقتی میخوردند بلافاصله می مردند و به بیمارستان هم نمیرسیدند. انگلیس ها روی آن کار کردند و بوسیله علم ژنتیک سم آن را ضعیف کردند.

میتوانید از دانشگاه تهران سوال کنید، آی بی ام نیز مرکز تحقیقات آن هست متوجه میشوید که گوجه فرنگی نه تنها ویتامین ث ندارد بلکه ضد این ویتامین هم هست؛ مهمترین ویتامین مورد نیاز بدن ما ویتامین ث میباشد، آمدند با رب گوجه ذائقه ما را عوض کردند و بوسیله آن آرام آرام سم وارد بدن ما می کنند. حداقل برای اینکه سم آن کم شود رب گوجه را خودتان در خانه در ست کنید. چرا که مواد نگهدارنده درون قوطی های رب گوجه خود ماده ای مضر است

البته لازم است این را اضافه کنم که این گوجه ها جدیدا وارد بازار شده است که به گوجه آمریکایی معروف است. و تخم آن به گوجه های قبلی بسیار کمتر است بخواطر این ویژگی این گوجه (گوجه آمریکایی) را بیشتر دربازار مشاهده می کنیم.

گوجه در اصل ویتامین ث دارد که این وی‍ژ‍گی باعث ترش بودن آن میشود ولی الان گوجه های آمریکایی مزه ای شیرین می دهند که این خاصیت ضد ویتامین ث است.

در بازار گوجه هایی به نام گوجه شاهرود(ترش مزه) موجود است که این خاصیت (ویتامین ث) را دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.