سرطان زا بودن ظروف تفلون

سرطان زا بودن ظروف تفلون

در خصوص ادعای سرطان زابودن مس من واقعا مدرک میخواهم. صرف ادعا دلیل نمیشود. در حالی که سرطانزا بودن ظروف تفلون و شبه‌چدنهای موجود در بازار که لایه داخلیشون تفلون هست، سالهاست به اثبات رسیده، و در حالی که استفاده از آلومینیوم و خطراتش از جمله ایجاد کم خونی، آلزایمر و سوء هاضمه توسط تحقیقات علمی مدتهاست ثابت شده، کسی دغدغه ای برای جمع آوری این ظروف از سطح جامعه نداره. اما ادعای سرطان زا بودن مس واقعا منشاءش کجاست؟ کسی در کشور ما در این زمینه تحقیق کرده؟ تحقیق علمی و بیطرفانه؟ اگر گروهی این کار رو بکنند و به این نیجه برسند که مس سرطان زاست من تمکین میکنم اما فعلا یقین دارم مس واقعی و طبیعی که طی قرون و اعصار توسط بشر برای طبخ غذا و ساخت وسایل مختلف استفاده میشده، سرطان زا نیست. راستی یادم افتاد این رو هم بگم که آقای روازاده مدعی است در بسیاری از کشورهای خارجی بدلیل خاصیت ضد میکروبی مس به این نتیجه رسیده اند که باید دستگیره های در و یا ابزاری که زیاد در معرض میکروب هست رو با مس بسازند یا مدعی هستند که در کانادا لوله کشی‌ آب از مس هست. اثبات یا رد این امر کار پیچیده ایست؟ خواهش میکنم کسانی که میتونند تحقیق کنند، به ما هم اطلاع بدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.