درمان طبیعی لوزه متورم در کودکان - جایگزینی برای عمل لوزه


 

سلام دوباره به همه دوستان و مهمانان عزیز

دوست عزیزی به نام "یاسی" یک سوال درباره جایگزین برای عمل لوزه کودکان پرسیده بودن به قرار زیر:

"یه سؤال دارم که مربوط به این مطلب نیست و ممنون می شم اگه اطلاعی در این زمینه دارید پاسخ بدید اونم در مورد عمل لوزه هست که دکتر متخصص برای بچه 5/3 ساله خواهرم توصیه کرده می خوام بدونم آیا ضرری ندارد و راه جایگزین اون چیه؟"

من تجربه مستقیم در اینباره نداشتم اما میدونستم که فرزند برادرم عمل لوزه رو در بچگی باید انجام میداد اما با توصیه یک پزشک که خلاف سایر پزشکان نظر داد، این عمل رو انجام نداد و به تدریج با بزرگتر شدن این مشکل کمتر شد تا اینکه اثرات اون و اثرات آلرژی که همراه لوزه داشت با حجامت از بین رفت.



یکی دیگر از بینندگان عزیز این وبلاگ به نام "یک فرهنگی"، تجربه خودشون رو برای ما و برای یاسی عزیز نوشته اند که به نظرم خیلی جالب بود و فکر کردم اون رو به صورت یک پست جداگانه درج کنم تا افراد بیشتری مشاهده و استفاده کنند. عین کامنت ایشون:

 

"برای یاسی عزیز .دختر من با چهارسال ونیم سن کاملا علائم لوزه را داشت از قبیل خر خر کردن وقت خواب ریزش کف از دهان وقت خواب تودماغی حرف زدن و فرو بردن لقمه به سختی در حالیکه درد گلو هم نداشت که با توجه به اخلاق نا آرامش و اینکه خاطره خوبی از عمل لوزه پسرم نداشتم از عمل لوزه اش می ترسیدم البته دکتر هم نبردمش که براش عمل تجویز کرده باشه ولی چون از پسرم تجربه داشتم خودم تشخیص دادم که لوزه داره و مدام دنبال روش آسانی برای درمانش بودم تا اینکه دستورالعمل بسار اسانی از دکتر خیراندیش متخصص طب اسلامی که فکر می کنم نسخه ابوعلی سینا بوده باشه پیدا کردم که به راحتی ظرف حدود هفده هیجده روز یا یه کم بیشتر کمتر لوزه اون رو بهبود بخشید اون روش این است که آخرین چیزی که شب بچه بخوره دیگه بعدش حتی آبم نخوره باید یک قاشق مربا خوری عسل باشه که عین لیس زدن لواشک مدتی طول بکشه. دهان را هم نشورین چون قند عسل آسیبی به دندانها نمی زنه باید عسل روی لوزه باقی بمونه. صبح بعد از خواب هم اولین چیز خوردنی به سبک شب قبل همان عسل یه قاشق باشه شب وقت خواب هم روی ملاجش را با روغن کنجد اصل چرب کنید تا گردش خون را در سروگردن بالا ببرد و بهبود را سریعتر کند. با این روش عفونت پنهان و آشکار لوزه ها به تدریچ خشک شده و روز به روز علائم لوزه کمتر می شن و لوزه ها به اندازه واقعی خود میرسند ممکنه به خاطر طبع گرم بچه ها و اینکه عسل گرمیه جوش بزنن در نواحی مختلف که در طول روز می تونن با سردیهایی مثل ماست یا شربت ابلیمو این عارضه را هم کنترل کنن. التماس دعا دارم. این روش را به نیازمندان دیگه هم توصیه کنید خیرات برای امام زمان علی السلام و امواتتان."

باز هم از این دوست خوب و مهربون بخاطر به اشتراک گذاشتن این تجربه تشکر میکنم و البته تاکید همیشگی این هست که حتما عسل خوب و مرغوب برای این درمان استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.