درمان خرخر، خرو پف هنگام خواب و سرفه های خشک کودکان مبتلا به آلرژی با حجامت


 

سلام به همه دوستان و مهمانان عزیز این خانه مجازی

این مطلب رو به اصرار همسر برادرم که یک پسر هفت ساله داره می نویسم

ایشون چون از مشکل خرخر و تنفس سنگین پسرش هنگام خواب چند سال در عذاب بوده، تاکید کردن که تجربه شون در این مورد رو حتما تو وبلاگ برای استفاده دیگرانی که با این مشکل مواجه هستند بنویسم.

پسر برادرم از نوزادی تا همین چند وقت پیش موقع خواب با سر و صدا نفس میکشید. همیشه با دهن باز میخوابید و دهنش کف میکرد. تو خواب و بعضا بیداری دائم سرفه های خشک داشت. پیش معروفترین پزشکان تهران معاینه شد. همه متفق القول بودن که علت این مساله آلرژی هست. انواع و اقسام داروها رو به مدت طولانی خورد. از جمله داروهایی که زیاد تو این چند سال مصرف کرد اینها بودن: سالبوتامول ، بروم هگزین، دیفن هیدرامن، کتوتیفن و زادیتن. تقریبا همه این داروها عوارض تعریف شده دارد.

 


وقتی سرما می خورد که دیگه اوضاع بسیار بدتر میشد. مادرش میگفت تا صبح نمی خوابم. از بس بد نفس میکشه هر آن می ترسم خدای نکرده نفسش بند بیاد. لوزه هاشم تو سنین حدود دو سه سالگی بزرگ بود. میگفتن علتش همین آلرژی هست و بعضی از دکترا تشخیصشون این بود که باید لوزه شو عمل کنه تا خوب بشه. اما با تاکید یه دکتری که گفته بود تا شش هفت سالگیش صبر کنید، شکر خدا لوزه رو عمل نکرد که با افزایش سن بزرگی لوزه اش کاهش پیدا کرد. اما این ماجرای خرخر و خر و پف بلند موقع خواب و خوابیدن با دهان باز و کف کرده همچنان همراه این بچه بود تا بهار امسال.

فروردین امسال من پسرم رو بردم برای حجامت. خدا رو شکر بسیار بهتر از اون چیزی که فکر میکردم همه چیز اتفاق افتاد. قبلا اینجا مفصل ماجرای حجامت بردن فرزندم رو نوشته ام. همسر برادرم هم با دیدن رضایت من از حجامت فرزندم، پسرش رو تو ایام حزیران برای حجامت برد. هدفش بهبود حال عمومی و کمک به رشد بهتر بود اما با تعجب فراوان دید که بچه درست از شب بعد از حجامت دیگه با دهن بسته و بدون هر سر و صدایی خوابید و مشکلش بالکل حل شد و هنوز هم خدا رو شکر مشکلی نداره. همسر برادرم تاکید دارند که وقتی تو این مدت شبها خونه خواهرهاش که قبلا خوابیدن این بچه رو دیده بودن مانده اند، همه بینهایت تعجب کردن که این بچه بعد از هفت سال داره با دهان بسته و بدون خر و پف و تنفس سنگین میخوابه. ما قبلا شنیده بودیم که حجامت در درمان آلرژی موثره ولی تجربه عینی نداشتیم. این رو هم بگم که در مورد پسر خودم و پسر برادرم نتیجه مشابه حجامت، بهبود فوری و عجیب در اشتها و غذا خوردن بود. پسر برادرم چون خیلی لاغر بود، بعد از حجامت تغییر بسیار ملموسی پیدا کرده و شکر خدا رو تنش  به قول قدیمیا گوشت نشسته و یه کمی بر و بازو پیدا کرده و خلاصه بعد از حجامت آبی زیر پوستش دویده شده بحمدلله.

بله، این هم معجزه دیگری از درمان آسمانی حجامت بود که ما به عینه شاهدش بودیم.

امیدوارم که به اشتراک گذاشتن این تجربه کمکی باشه برای عزیزانی که فرزندشان با مشکل مشابهی مواجه هست و از دوا درمان های طب مدرن به نتیجه ای نرسیده اند.

برای همه آرزوی تندرستی و شادابی و حرکت بر صراط مستقیم دارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.