پیشگیری از سرما خوردگی در کودکان - معجون شیر و عسل طبیعی

سلام به همه دوستان عزیز

دوستان امسال سومین زمستانی هست که این تجربه رو دارم مرتب مشاهده میکنم. اگر میخواهید بچه هاتون سرما نخورن یک راهکار بهتون پیشنهاد میدم که مدتی امتحانش کنید و نتیجه اون رو ببینید. به بچه ها به طور مرتب و روزانه شیر  و عسل بدهید. عسلتون باید مرغوب باشه و تا جایی که براتون ممکنه دنبال عسل خوب بگردید حتی اگه قیمتش یک مقدار بالا باشه می ارزه واقعا. اگر شیر غیر کارخانه ای از لبنیات سنتی هم بخرید که دیگه عالی میشه. من تو این سه سال بارها تجربه کرده ام که این معجون در پیشگیری از سرماخوردگی بچه ها معجزه میکنه. تو این مدت هروقت عسلمون تموم شده و تا بریم دوباره بخریم دو سه روزی گذشته، آثار سرماخوردگی در پسرمون پیدا شده. چون بچه ها مهد کودک میرن یا مدرسه و مدام در معرض انواع مختلف ویروسهای سرماخوردگی هستن و این معجون سیستم دفاعی اونها رو تقویت میکنه و از سرماخوردگیهای مکرر ایمنشون میکنه. من این رو به خیلی از دوستان و نزدیکانم توصیه کرده ام. البته زیادند کسانی که جدی نمیگیرند ولی دو تاشون که اون رو عملی کردن هر دو صد درصد تایید کردن که دادن عسل خوب و شیر به بچه به طور مرتب باعث میشه بچه سرمانخوره. یکی از اونها خیلی تعجب کرده بود از این ماجرا. میگفت از اونوقت که تو اینو گفتی و ما عمل کردیم (حدود یک سال و نیم پیش) این بچه ما شکر خدا سرما نخورده. من بهش گفتم تعجب نداره. خود خدا تو قرآن درباره عسل گفته: فیه شفاء للناس... در آن برای مردمان شفا هست

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.